torsdag, maj 15

Ajaj...

.... Tror det blev ca 7h istallet idag... Lätt trött om jag ska vara riktigt ärlig.

Är lite grinig oxå, måste vara oäten å odrucken i morron morrn, när jag ska ti sjukan ;( FYFAN VAD JAG HATAR DET. Blodproven måste göras mellan 08 - 09, å sen rtg e kl 10 först. Men sen är det över..! Sen får jag vräka i mig käk, å sen på kvällen blir det talko vid stallet. Sen e de bara roligt på G.

Konstaterade att jag sku behöva en sadelstol när jag ska fota, å en hög en dessutom... Får så helvetiskt ont i ryggen å stå sådär länge.. Dessutom körs 2 banor samtidigt, å de e lite tråkigt :S Betyder att jag inte kommer att kunna fota alla ekipage :/ Nåja, de e som de e.

Håller på slänger upp Jennys bilder från träningarna nu, tänkte jag sku göra de först i moron, men när jag kolla igenom bilderna å såg faxis steg, så var ja tvungen att göra de nu ikväll... Så nu är dom på uppladdning. Fototekniskt ingen förbättring ännu... Men antar att man inte kan förvänta sig förbättring på sådär kort stund... Fick inga wow-foton idag, men det kan bero på att jag har som sagt mer kritiska ögon nu, å förväntar mig mer.

Ni får som vanligt några smakprov...








Och så var det nån som sa att faxi sku måst lägg mera vikt på bakbenen...







Och så hade vi det här med benlyft...









Ja de blev lite bildspam här i ren frustration... Men då MAN VET vad hästen kan, å vissa kan bara inte öppna ögonen...! Förbannade domarsport dehär.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar