fredag, april 11

Turboblogging..

Vet inte riktigt var tiden sprang iväg plötsligt.

Ska till kliniken med Faxi idag på återkontroll, åker med som medhjälpare. Plötsligt insåg jag att klockan är 12 (kl 15 ska vi vara där), å jag sku ha käkat frukost, hoppat i duschen, köpa cigg, å in via arbetskraftsbyrån. Halv 2-2 far vi. Klockan är nu 12:30 å jag kom just ur duschen!

Klockan var ju lixom just 10!! Vettetusan hur den sprang iväg sådär?! Nåja, jag hinner nog... ! HAH! Trodde jag hade förlagt telefonnr till arbetskraftsbyrån, men nu hittade jag lappen under tangentbordet! JEJ! Nu slipper jag springa in dit, nu får jag ringa istället. Ciggen kan jag dessutom köpa på hemvägen, problemet är ju att man ska kom ihåg det oxå! Fasen ja har ju goootttt om tid ;)

Och det var lättare sagt än gjort. Ringde dit å fick sitta i avgiftsbelagd kö, sen svara nån, å inte hon som sitter i disken vanligtvis, å la att hon jag brukar råka, ska ringa åt mig nästa vecka?! Jonej, de va ju int de ja ville, men prata nestan pra venska inte fatta jak vill treffa tiina nesta veckan, inte ringpuud. Perkeles. SUCK.

Nåja... Alltså vaför ska de allti va fel personer på fel ställe?! Hon som sitter i infodisken e suverän, hon har koll på allt, å det var ju ti henne ja trodd ja hade fått nr, men nej. Helvete va jag blir irriterad!

Jag sku int borda stressa upp mig över såna saker, men jag GÖR det.

Partyhumöret har redan infunnit sig, så får se om jag ens överlever helgen! Nu rusa iväg! Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar