måndag, april 28

Trött och omotiverad...

... Nu är det igen 3e gången jag försöker skriva inlägg. Man skriver ett par stycken, sen lämnar man de en stund å sen när man återgår så tänker man bara "Vafaaan....." å så raderas hela skiten. Bra dag idag mao.

Allt känns paj dessutom idag, boobievärk (det mest ironiska är att det värker på andra sidan av op-såret), ryggen e riktigt paj.. (waddup med det lixom?) å sådär överlag överdriven stelhet idag. Kanske träningsvärk från helgen? x) Däremot dansade jag inte så hejdlöst mkt som jag brukar göra, min partner in crime var ju lite upptagen på annat håll, höhö ;) Men hur man dansar sig till ont i ryggen, vettefasen asså.

På tal om 'vettefasen asså', så kollade jag just på Fröken Julie (nej jag vet inte heller va det är för kopplingar mellan dom två...). Riktigt hyvens film, och jag brukar sällan gilla svenska filmer, om inte Nyqvist är med då förstås, men den här var... jaa-a... inte vad jag förväntade mig åtminstone..! Jag tror jag har hört att den har vunnit en massa priser, men då jag är inte alls säker på det.. Jag trodde till först oxå att det var en hollywood-film, tills jag börja läsa lite mer om den, å insåg att det var en svensk film.

Tänkte åka till stallet här ikväll oxå nångång, behöver komma ut å röra på mig. Och så är det enklare att hållas vaken om man är utomhus. Dessutom borde jag ta å göra nåt åt blixten. Jag vet inte hur många högtalar som finns i den där bilen, jag skulle gissa på 4. Men nu är det så att åtminstone en av dom inte låter vackert. Jag kan knappt ha på så hög volym så jag ens hör vad dom säger i radion utan att den knastrar. Det roliga är att det finns glapp nånstans, å det är sällan den här högtalarn brukar vara med i spelet, men nu vägrar den ju förstås ge upp. Så jag borde identifiera vilken av dom det är, å sen ryck ur en sladd. Jag sku oxå vilja uppdatera högtalarna i dörren, så man skulle få lite bättre ljud, har trots allt haft bilen sen 2007 å inte gjort nånting än. Ytterligare sku jag måsta kolla var och vad som felas när jag inte får upp passagerardörrens fönster. Förut gick det från chaffis-sidan, men nu fungerar det inte därifrån heller. PUST Å STÖN.

Men jag vet att papsen bara muttrar å svär om jag börjar nämna nåt sånt, men går jag å rör nåt själv kommer han nog hastigt springades oftast *himlar med ögonen*. Nåja, jag borde hur som helst krypa under bilen å se var å hur många högtalare vi snackar om, å kolla vilken det är som har kastat in handduken. Enligt toyota.com.au så är det nog bara 2 högtalare. Så det sku vara att slita bort dörrpanelen då å börja luska...

Jepp. Off we go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar