lördag, april 26

Partypooper.

Känns som att jag e den personen idag.

Är inte alls på humör för nånting, trött som fan, å grinig dessutom. Å trött som fan. Å trött e jag dessutom. Å jag e så förbannat trött.

Var å fundera med Farbror C idag, gick riktigt bra, men iom att jag var trött från början så va de lixom inget extra.. Börjar få mera tjing på hjälperna åtminstone, tusan de e nog bra övning dehär. Farbror C va ju förstås lika fin å nöjd som alltid, ståtlig häst när han står fint i form. Jag måsta t.o.m göra en halt å gå så långt åt sidan jag kunde för att se hur fint han stod. Lustigt oxå hur tidsuppfattningen e borta när man försvinner in i sin lilla koncentrations-bubbla!

Nåja, såpass trött, så dom sista stegen när ja plocka undan allting var riktigt jobbiga.

Dessutom tyckte marie vi sku göra nåt ikväll. Hör å häpna så råka hon ha en ledig helg igen (!!)... Den människan har typ 2 lediga helger i året, å nu har hon tammetusan haft hela TRE lediga helger redan i år! Håhå, va ska de bli av henne?! Tsss.. Nå anyhow, det där "göra nåt ikväll" brukar ju vanligen innebära sprit. Å sist jag var på sånthär humor å "gjorde nåt", så hände ju kvällen "Karma, ödet, call it whatever you want"...  Seriöst, jag borde lära mig att skriva kortare inlägg, t.o.m jag tröttna ju när jag sku leta efter inlägget -.- Men jag kan inte rå för det då jag har typ tusen saker jag måste "spit it out".. sku ju istället bli ca 200 inlägg om dan då -.- ... Pest eller kolera...

I all min frustration så råkade ja klicka igång en pianoversion av PoTC å sen va de ju kört då. Då blir jag ännumera frustrerad då den där favoritlåten e så kort egentligen. Å när jag hör den så börjar jag så innerligt sakna ett spel som lades ner ;( Dom gjorde ett nytt spel under samma namn som nu kan spelas på fejjan, men det är inte alls samma upplägg. Bara samma namn. Å de suger. Fan va ja saknar de där andra spelet prkl... Tog några printscreens från spelet... å ja, så finns ju the zombie dance på tuben oxå. Dom la in sånhära helt onödiga grejjer som inte hade nåt med själva spelet att göra, men som (enligt mig) var askul. Ni lär ju förstå sen.




Denhär var inte så synkad, å lite mörk första, men sen blir det bättre. Sånt här kunde man roa sig med i spelet.

Här e några printscreens som jag tog..


Jag rapar... Moget?



Jag fiser (och är gul dessutom)... riktigt moget!



Close-up.

Ja, det var ett roligt spel. Kunde fördriva många timmar där när man inte hade nåt att göra. Det var ett skönt spel på det viset att det måsta int ske nånting hela tiden, du kunde precis välja själv. Hann dock aldrig bli full lvl, tror jag kom upp till lvl 46 eller nåt, sen la dom ner :(

Visst skulle det vara surt om dom lade ner seafight oxå, men ja lirar inte det så mkt. Dessutom är det dyrt. Dehär kosta 7,90 dollar i månaden (eller nåt ditåt) å det var allt du pröjsade för. Ja fy tusan, sku ja kuna progga spel, sku ja helt klart göra ett liknande bara för att få roa mig själv -.- Som sagt jag e ju sentamentalist...!

Sitter å funtsar på om jag borde göra egna compilations av PoTC soundtracket, så jag inte behöver sitta å klicka replay efter 2 minuter, å så jag får höra flera versioner efter varandra utan att behöva tuba efter flera. Handär Jarrod Radnich version e ju nog rätt skön om man säger så. Men det finns ju ofantligt varianter på den, 4-hands å massor med egna tolkningar.

Nåja om ja sku ta å dissa bloggen nu en stund å försöka göra nå annat. Som t. ex att börja mentalt förbereda mig på att fixa mig inför kvällen. När man int har nån lust så går de extra trögt, men jag e ju int den som int tar vara på chansen åtminstone. Tror jag sku vara typ 8 hos marie, å klockan är 5 nu... å jag e ju känd för att int riktigt stressa när jag ska fixa mig... Tagga? ... tagga.... -.-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar