lördag, april 12

Ja ä änte bitter...!

... del 2.


Jag vill SÅ ut på krogen ikväll, men tror inte jag lyckas få nån med mig, mitt konto skriker tomt åt mig, å jag har sjuk hals å e lite snorig, å asigt trött. Alltså en helt superb förutsättning för en perfekt kväll. Eller hur var det nu?! Dessutom kom Singeln med ett bra inlägg, å jag bara måste citera henne igen.

Alla luttrade singlar vet att raggning med desperation i blicken är lika framgångsrikt som att korsa Atlanten med kälke

Precis.

Egentligen är inte grejjen att supa sig bedövad (även om jag i detta fall tror att det sku hjälpa en hel del) å därför springa ut varje helg, nej, det är för att se folk. Åh herreminjesus vad jag har blivit beroende av att se folk. Kanske jag borde söka upp en AK - Anonyma Krogister? Känns som det kanske skulle behövas.

Lyssnar på Sabaton å frustar ilsket över... ja? Vettefasen vad jag egentligen är irriterad på, men nånting är det ju obviously.  Och förutom att jag tror att jag har riktig feber snart (om det fortsätter utvecklas i fel riktning) så har jag en massa andra febrar på allt möjligt. Ååååh det är så jobbigt! Varför ska livet hålla på sådär?! Husfeber, hästfeber, [insert here]-feber osv osv osv... Å helst allt på samma gång! För någon lugn stund på kontoret är det inte att tala om!

Nej jag borde käka middag å sen gå å lägga mig för att överleva den här kvällen. Vad tror ni, när kommer jag att explodera av rastlöshet?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar