måndag, april 28

Fail...-uppdaterad-

Gick ut å slet sönder bilen. Nästan bokstavligen. Det som var en liten fail var att andra högtalarn e oxå slut, men ja kunde åtminstone ha lite högre volym nu än tidigare. Vad som oxå är en fail är att jag kan int (iaf int utan att krångla) ändra storlek på högtalarna, å dehär e typ 8" eller nåt. Men konstatera oxå att det är original högtalare, så kanske dom får va lite slut efter 14 år?!

Sku ta å kolla om de va nå fel på fönsterhissen oxå, men de va no inget på denhär sidan iaf. Vilket ja inte trodde heller, men slet loss ändå å kolla att de såg ok ut, när ja nu ändå höll på riva sönder hela bilen.



En högtalare mindre. Jeee. Är rätt stolt, har int gjort dehär förr (bara på vrålis hadd ja upp dörrsidan en gång för typ tusen år sen..) å de enda paps behövde hjälpa mig med var att få lös de sista av dörrpanelen (som sku uppåt, jag försöka dra utåt...) å sen de där man öppnar dörren innifrån, ja visste inte hur den satt fast i den där haken som sen leder till själva låset. Men resten perkulera jag sönder själv å dessutom fick ihop allt.



Den här grejjen fick jag int lös, å sen fick ja spring in å fråg farsan hur tusan den ska sitta fast oxå. Men fast fick jag den... Sådär lagom trångt å bra oxå.. .Ni ser ju pinnen som sticker upp genom den vita plastdelen.. Den sku träs i rakt igenom, sen sku den nedre vita plastdelen vikas runt pinnen. Å de här spelrummet hade man... 



Hade inte ens några skruvar till övers efter att jag var klar! Eller nåja, en extra tänkte ja nästan ha, å sen blev de 4 övers, eftersom ja tog bort hela ställningen ti högtalarn iom att de va så krångligt å få loss högtalarn från den. Nu sku de va ti hitt nå pengar ti två nya då. 

----

Måsta uppdatera lite till, för nu är jag så förbannat pissmärrs-knäro! Så här länge orka jag hålla mig men nu orkar jag inte längre (jag nämnde det nog i tidigare inlägget, men då va ja inte så knäro som jag e nu...). FY HELVETE VILKEN JÄVLA VÄRK JAG HAR IDAG å vad jag blir trött. Mina jävla axlar krånglar ännu, gör förbannat ont att tex knäppa jeansknappen... Ja kan int kli mig på ryggen utan att ja tror hö axeln ska vridas sönder. Hela vänstra sidan av ryggen e åt röven, från mitten av ryggen uppåt. Ländryggen e värre än vanligt idag, höll på avlida vid stallet (tål inte att stå... gå går bra, men inte att bara stå..). Höftena är så förbannat sjuka idag, så jag har haft svårt att gå i trappan hela dagen. Vanligtvis e de mest på morronen som jag har det problemet, eller om jag suttit megalänge. Blir nog att sova med värmefilten inatt trots att ja lär smälta av värmeslag, men den här värken orkar jag fan inte med. 

Jävla pissvärk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar