torsdag, april 3

Dilemma.

Pga allt extra nu så har jag haft lite svårt å hinna med mina extra kurser på nätet, inte så att jag har missat nån deadline ännu, men är lite i valet å kvalet om jag ska fortsätta. Ifall planerna blir av nu, så då kanske jag inte fortsätter med onlinekurserna. Men det vet jag först efter mötet i morgon!

Så tills dess så borde jag ju se lite video lectures å sånt. Ja, det är nog ett litet dilemma. Sen vet jag att ja kommer å ha de lite stressigt i helgen me att hinna, nåja jag hinner ju iofs i morgon efter mötet oxå.

Konstaterade oxå att jag börjar ha rätt möe att lägga på CVn nu (jo jag vet att det heter CVt men tycker de låter så... fel). Vet ju inte om karriärträningskursen är nåt att lägga på CVn, även om vi fick intyg för den, men åtminstone har jag ju kursen Redo att starta eget, sen hela lastbilskursen, yrkeskompetensen, Vägskydd 1, Arbetssäkerhet, Nöd Första Hjälp och Truckort. Så det är ju en del att uppdatera :D Men ja tänker hela tiden "Nåmen jag tar de efter nästa kurs", nu börja jag tänka samma, ifall jag får en ny grundexamen nu, "nåmen jag tar det efter den då" ;D

Det knepiga me CV är att "den ska ju inte vara" mer än max 2 sidor lång. Jag hade redan svårt å få det att hållas till två sidor, så hur gör man sen då?! När man utbildat sig ännumer eller jobbat på flera olika ställen?! Det här är ju just sånt jag borde ha lärt mig på karriärträningskursen ;) Det var där vi skrev CVn, men jag tänkte ju aldrig på att fråga det heller!

Uscha känner mig lite nollställd idag. Vet inte riktigt varför :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar