måndag, mars 24

Trött, tröttare, dödast.

Jo, så känns det.

Somnade sent. Sovit dåligt. Å vaknat typ 10 ggr. Försök nu sen studera då när ögonen tvinnar i kors...?!

Nya kursen började idag, å eftersom jag inte hade riktigt orkat ta itu med Irrational behavior före helgen, så tänkte jag stöka undan det idag, alltså week 2, eftersom week 3 börjar i mön (eller på onsdag). Alltså deadlinen för week 2 är typ 29e, men jag vill gärna ha undan dom innan nästa week börjar. Efter mkt slit å repeterande fick jag 14 av 15, så godkänt. Tydligen så räknas 2 av våra sämsta scores bort, varför vet jag inte rikigt ännu. Alltså alla scores from each week.

Sitter å funderar lite om jag sku kombinera denhära andra kursen med nåt praktiskt arbete. Alltså i nåt research syfte, hjälpa nån med tex marknasföring eller nåt liknande. Eftersom jag inte själv har nån bra business idea så är de inte så .... seriöst, jag e så trött så jag kommer int ens på hur jag avslutar den meningen.. "...så stor ide att jag försöker starta upp nåt själv".. så va det jag skulle avsluta meningen..!

Sen blir ja lite irriterad på mig själv, jag e så trött så jag vet att jag inte orkar fokusera på video lectures, men sen igen e de så intressant ämne så jag sku VILA se dom. Jag gick alltså inte å la mig här på eftermiddan så jag kanske sku ha orka se dom ikväll? Nej, jag sitter envist vid datorn me ett öga öppet i tron om att jag kanske orkar snart. Yeah right....

Tror nog de blir bara middag snart å sen ut en sväng å så sen å kast sig snarklådan ett par timmar. Har ju inget att stiga upp till egentligen, så de gör inget om ja e vaken halva natten heller. BARA JAG INTE BEHÖVER VARA TRÖTT!! -.-

Nåja, har kastat upp fönstret i sovrummet å vädrar, så inatt sover jag förhoppningsvis bättre! Hade tänkt gå å lägga mig efter maten, men här sitter ja ännu, så likabra att försöka hållas vaken ti 7 - halv 8 tiden å sen fara å sova för natten. Morsan påstod att de sku ha vari månsken inatt, så kanske därför ja sov dåligt. Å så hade jag faktiskt ont i ryggen, å de brukar ja inte få :S

Satt i min lazyboy igårkväll när jag märkte av ryggontet (fint ord va?!) å börja funder va nu månne de sku bero på, som sagt, jag brukar inte ha problem med nedre delen av ryggen as in värk (bara om jag ligger för länge i sängen, alltså över 12h), däremot knaxar å knixar den ju lite. Men har inte haft värk sen då för ett år sen när jag förmodligen hade nåt.. jag-vet-inte-vad, men igårkväll å inatt har jag riktigt haft värk i ryggen vilket förvånat mig lite... Men men som min käre älskade vän Brian sa i morse "I'm 10 feet tall and bulletproof".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar