söndag, mars 9

Ska köpa hus...

.... NÅNGÅNG ;) Hähäää

Jonej, jag vet, sorry, de e lite fult gjort, men de e lustigt hur vissa rubriker lockar läsare ;) Nåja, int för att de e så väsentligt för mig, men de e så lustigt när man ser rubrikerna på sina inlägg å sen antalet läsare ;D

Men dock kan jag nog medge att jag har husfeber nu så de bara skriker om det. Sablan då man sku vinn på lotto...

Men sådär i väntan på det, sku jag bra kunna tänka mig hyra nån radhuskämppä, de där med höghus e nog int riktigt min grej... Vill ju ha en gräsmatta där man kan åtminstone ligga å sola.. ! Måste säga att en av mina ex hade riktigt bra radhuskämppä, där typ bästa polaren bodde i läggan brevid..! Minns inte om de va 3-4 läggor totalt i huset, men helt perfekt... Lugnt område.. Nåja, de va ju i monäs oxå....

Janej, usch ja va ja sku vila ha nåt eget nu... Men jo, jag har int riktigt varken orkat eller hunnit fundera på nåt eget, har ju minst sagt varit lite körigt med alla kurser å allt hittills..!

Det finns en sak som jag stör mig lite på. Speciellt då en viss fråga riktas mot mig. Nämligen min musiksmak... Vad svarar jag på en sån sak? Jag gillar Veronica Maggio, Magnus Uggla, The Boppers, The Refreshments, Sabaton, Pain, Nightwish, Sunrise Avenue, Sturm Und Drang, Avicii, Gigi D'Agostino, Mark Fowler, Steve Jablonsky, Hans Zimmer, Takida, Nate Ruess, 60 Seconds to mars, Lars Vegas Trio, Elvis, Glee Cast, Italobrothers, Hoffmaestro osv osv osv.. Hur förklarar man det här med några få ord?! Genre går ju inte att säga, eftersom jag långt ifrån kan säga att jag gillar en viss genre. Allätare e ju lite tråkigt att säga -.- Men joo, vad säger man sådär kortfattat när folk frågar va man gillar.. ?! Sen finns det vissa sånger som ger mig en viss känsla.. Så beroende på känslan jag vill ha, kan jag välja musik därefter. Sällan är det då frågan om glad/arg/deppig musik i såna fall utan mer, "Take my breath away"-, sommar-, gåshuds- och partyfeelis. Som tex en låt som ger mig gåshud är Let it Go av Lexi Walker. Men det kan oxå vara en Livstid av krig by Sabaton, alltså två helt olika genres.

Nej nu får de blir snarklådan, avslutning av lastbilskursen i mön, å sen rehabsimning på eftermiddan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar