lördag, mars 22

Ingen tömkörning...

... Det blev alltså ingen tömkörning i torsdags, utan en extrainsatt Jenni-träning.. ! Men faxi var nog sååååå duktig, så de t.o.m kom applåder från läktarn.. ! De va en såndär gång när man blev lite starstruck igen :D
Faxi såg sååå nöjd ut efteråt, å ett tag vid passagen såg man att han blev riktigt mallig oxå :D Ungefär som att "Va sko int ja kuna dehäär!" :D Det roliga är att hans passage är så... såå.. Ja, det går int att förklara i ord, man måste se den.. Dels ser han ut som en hingst när han kommer, å så är passagen lixom så maffig...! Det är verkligen "Här kommer jag!"

Nu kom ja ju riktigt av mig ... var nåt speciellt ja sku blogga om men, tusan de glömd ja.. !

Nåja, week 2 av coursera började i tisdags/onsdags, å ja brukar aldrig göra det direkt, utan oftast ti helgen eller nå sånt..  Så jag börja idag, å tänkte ja sku köra som jag läst att nån gjort på forumet, quizzen först, å sen vet man vad man ska fokusera på i video lectures. Jag fick 10p av 15 utan att ens ha sett på video lectures :D I det här fallet tror jag inte det är frågan om att ja inte kan eller nåt, utan att jag har svårt att förstå frågorna ibland :S Tackolov har man ju som sagt 15 försök på sig..

På måndag startar min andra kurs... ! Ska bli spännande å se hur den är.. Tror den kommer att bli riktigt intressant den oxå!

Nåja, de e int många dagar kvar nu... huhhu...! x) Alltså inte tills att kursen startar, utan nåt annat... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar