onsdag, mars 5

Däbbt i däsad...

Nåja, så usligt e de väl inte... Men jo, förkylningen är rätt så uslig! Låg i sängen från ungefär 12 tiden igår på dan, så var tvungen å stig upp nu å röra på mig lite.. Nåja, nog var ja upp nån vända igår nog, men nu börja nog kroppen säg ifrån att den vill upp ur sängen.. Så nu e de kaffe å försöka hålla sig vaken ett par timmar eller två..

Såg igår en reklam om Pedersöre Truck Meet, å här kan man snacka om att gå händelserna i förväg. Fick för mig att de e bara 2 månader kvar... 7 juni är det då. Vi har idag 5e mars, å jag ville ha det till två månader kvar till 7e juni?!

Btw har funderat på en ny kamera, saknar att fota allt å inget. Men å andra sidan sku jag behöva en ny laptop oxå sådär småningom.... Nåja, man får se va ja tar först..



(Notera att Sabbi hoppar utan höger stigbygel!) 


Här e några favoriter jag gillar, man ser action i bilden... å att de går FOOORT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar