söndag, februari 16

Sni...!

Tydligen snöat inatt! ;)

Nå, inga samtal iaf :) Iofs vet ja int heller hur möe snö som kommit, var för mörkt för att se det. Men hörde nog nån maskin/lastbil ploga nånstans i närheten av oss, å farsan var som bortblåst.

Fin - Can match ikväll, kl 19 tror ja, de blir spännande. Anna sku irc-referera med mig, dvs vi endera sitter å säger "men vafan håller domarn på me?", "men vafan gör dom?" "JAAAAA!" eller "voi saaatan"... ;) .. Grabbarna brukar bli lite trötta på oss, men men... ;)

Fäbodaloppet idag oxå, men dessvärre känner jag ingen sådär på rak arm som e me... eller som ska å si... :S

F.ö har min chrome fått fel i huvu. De vill int spela nå filmklipp nåmer om de tex e via en länk. Koperar ja länken å tar ny flik, så KAN det fungera ibland. I firefox e de inga bekymmer...! Sen kommer de hela tiden "Oops! Google Chrome couldnt find the page.." å jag får sitta å refresha tusn gånger... ! Riktigt irriterande. Har annars gillat chrome rätt bra, men börjar mer å mer fundera på att övergå till firefox. Har ju alla 3 installerade på datorn, så int e de ju frågan om det, men tycker chrome har krävt minst av mina burkar.. Men riktigt störande är det, när man märker att de inte e fel på datorn i dehär fallet.. !

Dessutom om vi återgår till sporten ännu, så hörde jag att N Räty tänker sluta.. Wtf?! Rankad som en av dom bästa målvakter, å slutar?! Nåja, lönen lär int va helt super i damhockey, riktigt surt det! Och Barkov e ute från resten av os :(

Och sådärja, nu e jag redan rastlös. Gud dessa helger är en pina... Enda fördelen är att få sova lite längre... Vad gör folk på helgerna?! Vad gör folk på kvällar?! :S

Nej nu ska ja äta lite frulle å kika klart robocop (original that is...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar