lördag, februari 1

Örgel...

Den där makkaragörans mat gjorde nog så de känns som man sku ha krapula idag -.- Håhå.

Sovit lite sämre inatt, hade inget bandage på, bara BHn, så de har väl rörts lite mera. Ömmat till ett par gånger, men inte direkt sjukt inte. Idag blir dessutom första sårvårdsdagen, så då får jag se hur det ser ut riktigt.

Tempar med jämna mellanrum oxå för att hålla koll. Hade stegring igår på dagen, säkert därför jag var lite svag vid brandstation, men på kvällen hade jag 36,2 igen, så de va ju bra. Läste nånstans att man kunde ha feber första dygnet efter op.

Var lite varmare ute idag såg jag, hade sett framemot lite kallare väder ändå, så jag sku ha fått klä på mig ordentligt. Vettetusan om ja har nå såndär "lagom kalla/varma" kläder för såndär mitt emellan-väder. Har nog nå rukkabyxor, men dom känns lite kylande... Bäst hade de varit me riktigt kallt, så hade ja fått dra på mig hela abekostället. Alltså om jag ska ut å gå idag! Just nu känns det som nån spelat fotboll med mig inatt, men de kan som sagt bero på kebaben å att jag sovit för varmt...! Vaknade lite för tidigt oxå.. Meeen vi får se hur de känns senare :)


Ungefär så här då ;D

Började f.ö igår fundera seriöst på att fixa till frillan litegranna. Googlade lite bilder på va ja sku gilla...
Den här stilen sku jag va riktigt intresserad av, lite beroende på hur de ser ut på andra sidan å sådär... färgmässigt dark purple! 



Denhär basfärgen sku va rätt schysst..







Den här färgen hade ja ju på brosans bröllop. Men jag kanske sku vilja ha snäppet kallare ännu...! Tror de här var "svart vinbär" Så jo, de e lite va ja har i åtanke.... 




Den här var rätt schysst oxå, men lite för mkt bortkapat för min smak, vill nog ha mera hår där bak ändå. Även om ja tokgillar den korta frisyren. Mitt dilemma är alltså att jag vill ha både långt och kort hår :D 


Den här var oxå rätt schysst, men.. beror så mkt på hur den ser ut från andra sidan... Vet inte om ja sku palla me sådär lång lugg i ögonen.... Å så var den lite väl kort bak igen... 

Som sagt, börjar nog bli mig själv igen, nääääär har jag orkat vara ti frissan sist?! Herregud, vågar inte ens säga det högt! Har min original hårfärg nu dessutom, i mer än 50% av håret! Huhhu! 

Nu börjar jag redan känna mig lite rastlös och klockan är... 08:40. Tillika som jag gäspar... ! Börja fundera på om ja ska höra om papsen har nåt att göra idag...? Lixom... HUUÄÄÄ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar