onsdag, februari 19

Mycke nuuu...

Idag har ja kört gelépudding..! ;)

Nånej, det var vattenläcka vid vega i morse, så de fick brosan å jag åka på, å tony då förstås me andra volvon. Kände ju grävmaskinisten, blev lite snopen när jag såg honom, tänkte ju int på att ja faktiskt känner såna oxå :D En av dom dära typerna ja känt sen ja lärt mig gå ungefär :) 

Nå, de va ju i princip blålera vi fick på flaket, å när vi kom fram ti nyvägafjääln, så såg de ut som en gelépudding :D Så har kört i princip sen kafferasten i morse tills eftermiddagskaffet, sen tyckte dom andra att vi var färdiga för idag.. Alltså grävmaskinisten å vattengubbarna. 

Fick kallelsen ti vattengympan idag oxå... De va lixom int nådigt heller, 10 ggr, 2 ggr per vecka..!  Nåja, tror mina leder ska väl må bättre av det... Man sku ju få hoppas att man kanske sku kom sig för å fara å sima efter det oxå... ! +31 grader i bassängen, så de lär ju va sådär lagom varmt å skönt ;) Men sen igen undrar jag vad de kan ha för nytta sådär i längden dessa 10 ggr?! Visst kanske det kan lindra värken, men 10 ggr tror jag nog int gör så mkt varken från eller till rent smärtmässigt... säkert konditionsmässigt.. ! Nå, de lär ju visa sig! 

Nej nu ska ja checka såret, å sen får det nog bli snarklådan. Sån helvetisk pannknack idag så.. huhhu..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar