fredag, februari 28

Jösses...!

Jag missade en dag här emellan! Alltså att blogga! :-o Å de e int så att jag inte såg bloggen, har fliken öppen varje dag..! :-o

Nåja, å andra sidan var jag mest bara trött å grinig igår.... :S Hade sovit riktigt dåligt... :( Eller egentligen sov ja väl inte dåligt när jag väl sov, men jag vakna sisådär tuusn gånger..! -.-

Var rätt tråkig dag igår, men vi var ett varv ti Sundströms, å heeelvitti va stort de var..! Klassen hade varit dit på studiebesök, men jag hade endera läkare eller körning den dagen, så jag hade missat det :( Vi sku ha lite oljegrus å när vi vänta på lastaren, så insåg jag att vi stod inte ens på "översta planet" så att säga, å ja satt å kika ner i den djupa gropen i mitten..! Alltså vi talar inte om 10m djupt här totalt, vi talar säkert om 50m...!
Så de va kul att få se, eftersom ja missat de i skolan! :) Inte kan man ju säga att jag inte är engagerad åtminstone! Tog ett foto, men de syntes så dåligt på det... å tyvärr kan jag inte ta panoramafoton me lumian.. hade varit perfekt i detta tillfälle..! Jag gillar lumian, den har verkligen fungerat felfritt, men dehär med 7.8 windows e ingen höjdare :S

Det slog mig just oxå... (Seriöst, ja tror jag håller på bli dement eller nåt.. !) Att fasen ja måst ju boka klassmiddagen nu oxå! Å jag har inte ett hum om vem som kommer, bara vem som INTE kommer ;( En sku va bortrest, en sku på bröllop, å en hade barnen... två sku försöka komma, som jag e rätt säker på att inte kommer...! Så 9 + 2 lärare då, har inte ännu ringt åt den sista, men borde väl göra det oxå.. !

Så jo, jag borde få på klart idag...! Så jag kan boka senare idag..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar