lördag, januari 18

Taggar!

Försökte sova före middan å försökte sova efter middan, men nejfan kroppen spänd som tusan. Jag sku måst börja me meditering eller nåt -.- Jag vet att jag e way too excited to sleep, men ändå asigt trött. Nåja, kom just ur duschen å koka en turbokaffe åt mig å taggar me Avicii - Hey brother (seriously ja blir int led den låten...!)

Heeeeeeeeeeey brother... ! *yla*


Började osökt tänka på min älskade älskade bror.

"What if Im far from home, oh brother i will hear you call"

Man får säga vad man vill om syskonkärlek. Men den som har ett syskon å har ett special band vet nog vad ja menar. Man får tro precis vad man vill, men den dagen min bror skrotade, samma tid, långt långt ifrån där olyckan hände, vaknade jag med ett ryck. Hela den dagen gick jag nervig, såpass att mina skolkamrater frågade vad som hänt. Följade dag ringde min far å berättade vad som hänt.

Oavsett hur gamla vi blir, så kommer jag alltid att vara hans lillasyster.

Kunde inte låta bli å småle när vi var på hans 40års kalas å vi satt i samma soffa, å hans fru for efter kameran å sa att hon måst ta en bild, de händer inte ofta att vi sitter i samma soffa inte :D

Nåja, tanken var ju inte att bli sentimental nu inte, utan att tagga som faaaen! :D

(jo, jag vet, ni får den igen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar