torsdag, januari 23

Svåraste provet..

Idag nudå..... Dags för kompetensprovet. Jag vet öht inte när och hur vi får resultaten, men knappast idag :( 
Usch e så nervös så ja spricker. Å om de e så att jag kuggar, så hoppas jag verkligen inte att jag e den enda.... Det vore riktigt jobbigt :S Men dom andra verkar så självsäkra... :( Å e man så här nervös så e ju risken stor att man int läser ordentligt å gör misstag... :( 

URK! 

Ska ringa å nojsa me sjukan idag oxå å se om dom redan bokat in mig på op - om inte, hur länge jag kan förvänta mig att de ska ta. Hittills har dom ju nog varit snabba me inbokningar å dittan å dattan, men en op e kanske lite annat. Men ju fortare jag får veta, desto fortare kan jag fixa me skolan. URK URK URK! (och så hoppas vi att dom bokat in den mellan 29e och 4e, alltså redan nästa vecka, då blir de inga stora problem med skolan)

Seriöst, överlever jag den här dagen så vet jag int va ja gör. Eller egentligen "överlever jag den här dagen" innebär väntan tills resultatet på provet.. ! Som sagt, vet inte hur länge det tar! 

Jag vill bara att denhär och nästa vecka är över, sen blir det lugnt, sen kan man slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar