söndag, januari 19

Så jävla lyckligt!

Jaa. Jag gick hem med ett stort leende på läpparna!

Magen krångla inte det minsta, blev inte alls dålig! Så skönt när man kunde festa till lite utan att få ont i magen! Dessutom favoritbouncern på jobb, favoritDJn som spelade min låt, allt var så jävla perfekt ikväll. Kom erbjudanden från höger å vänster... !

Ja, vad säger man... Jag kan lugnt medge att jag inte e helt hundra nöjd med mitt utseende atm, men jag hade lite stressig tid när ja pluggade å det visade sig genom att jag inte orkade ta hand om kroppen. Vi jobbar på det. Men trots det, så handlar ens utseende om 95% attityd.. (tror de var 95 eller 90.. Tracey Cox har nog koll på det där).

Efter en väldigt bra början på kvällen så var jag så jävla nöjd å glad, stod med ett leende mest hela tiden å njöt av tillvaron. Hade varit sådär lagom full på förfesten å hann bli sådär lagom nykter tills jag sku gå hem. Den här nöjdheten spegla av sig på mitt utseende... Men å andra sidan, finns det nåt attraktivare än en självsäker person som inte är dryg?!

Att själv kunna tänka "jag är så jävla bäst" å faktiskt ha den känslan, den önskar jag alla som mår de minsta dåligt, som inte är nöjda, som har dåligt självförtroende. Jag har själv varit på botten för många år sen, i know that feeling. Inte har ja den feelisen varje dag att ja e bäst, men nu.. just nu e nog livet på topp!

Min parfym gjorde än en gång sitt jobb, när granberg kom sniffandes i nacken på mig haha ;D Jag vet att den funkar bra på mig, Slode blev som tokig varje gång ja hade den, å stod å sniffa mig i nacken hela tiden ;D (han var en av dom få som erkände det öppet.. å så en annan typ som påstod att alla karlar ville sitta brevid mig "för du luktar ju så jävla gott..." ;D ...)

De här e en orsak varför jag e så tacksam över cancern. Cancern gav mig det här i utbyte för det helvete jag fick genomlida och det helvete jag fortfarande genomlider hälsomässigt. Den där känslan "-varför behöver jag bry mig? Nej jag behöver inte, ingen rår på mig"...

Att en vädur är en egoist å ledordet är "Jag" är ju ingen nyhet, men att faktiskt älska sig själv så mkt så man är så gott som den viktigaste personen för sig själv. Missförstå mig rätt, min familj och mina vänner är oerhört viktiga. Väduren tar trots allt en kula för sina nära å kära..

Jaa, det här är en kväll jag kommer att leva länge på.. ! Utan tvekan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar