fredag, januari 24

Operation...

De e mycke nuuuu....

Tisdag kör jag upp, onsdag ti läkare kl 09 (då ska vi diskutera sömnapnén å blodtrycket), sen ska jag direkt efteråt ti dagkir:en å få info om operationen å dittan å dattan, den där proceduren som ska göras, att man ska duscha samma sak, man ska va nykter, dehär å dehär medicinen ska man ta å då å då ska man va där, å sådär går de till. Som sagt, de där som för mig börjar gå på rutin. 

Jag ringde kö-sköterskan å boka in tiden ti torsdan, så missar ja int så myki av skolan (bara att ja kan int sup på klassmiddan buhuuu!) å sen efter nån timma ringde dom upp från Dag kir:en å sa jag sku kom in då direkt efter de andra läkarbesöket :) Bra så! 

Nå, så på torsdag då blir det operation, förhoppningsvis orkar jag i skolan redan på fredan... ! 

Så minst sagt full rulle på ;D Aldrig har jag varit så busy som när jag är arbetslös ;D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar