tisdag, januari 21

I cant get no sleep.

.. och jag kan inte äta. Och jag är inte sjuk. Jag tror jag vet vart dehär håller på leda!

Nåja, som sagt, bara jag överlever den här veckan.

Idag: Öva på kompetensprovet, underskrift av praktikvärden, öva på kompetensprovet, skriva teoriprovet 11:30.
I mön: Vet inte schemat, men ska ti sjukhuset iaf nån tid. Var det 12:50 kanske. Då får jag veta om eventuell operation.
Torsdag: Kompetensprov
28e: Uppkörning
29e: Läkare igen

Sen torde det vara rätt lugnt förutsatt att man klarar allt. Och förutsatt att man int ska på op. Så jo, det börjar märkas nu att jag stressar lite över det här, spydd som en liten gris nu när jag steg upp. Vilket iofs nog hade påverkan av för lite sömn oxå. Känns som man varit spänd som en fiolsträng när man sovit.

Tror jag får börja spjälka upp allt i dag för dag, å se till att jag överlever dagen åtminstone! Att inte få tillräckligt mat å sömn e illavarslande ändå. Och när ja int får i mig mat, å bara häller kaffe i mig, så leder de ti högt blodtryck.

Jag har annars noterat en rätt intressant grej me de där. Det handlar inte (iaf väldigt sällan) om mängden kaffe, utan mer förhållande kaffe - mat.



Av nån knepig orsak oxå fick jag den här på hjärnan när jag skrev rubriken. Vilket var lite oväntat då de finns en låt där dom uttryckligen sjunger "I cant get no sleep".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar