fredag, januari 31

Goood morning wooorld!

Här sitter man nu, klarvaken!

Nå, vatusan, ja gjord väl inget annat än sov igår :D Å förbaskat va ja hade ont i ryggen av allt liggande -.-
Men inatt har det nog gått bra att sova. Slängde nog in en panadol 1g igårkväll som jag blivit beodrad, men undrar nog om de egentligen behövdes. At this moment, känner jag inte av nånting! Ingenting! Om jag orkar ska ja kolla blödningen vid lunchtiden idag, för att checka att allt e ok. Men är såpass hårt lindad, så de e bättre än en rejält stadig sport-bh.

Rätt humor å, kände mig som ja vet int va igår på op-bordet. Dom la tusn elektroder (ni vet dom där runda plattorna som mäter allt), på mig, hade nog säkert 4-5 st. Sen förstås dropp då, å pulsmätarn i fingre. Utöver de, så brännplattan på benet (nån jordningsgrej, eftersom dom sku svetsa..) å sen ännu 2-3 plattor i pannan som sku mäta hur djupt ja sover. Blev lite skraj då hon som sku lägg dit dom sa "jag ska skrapa bort lite skinn från pannan din".. WHAAAT! Trodde ju typ hon sku dra me nån kniv då, å karv bort lite, men neeheeej, de var som en skön ansiktsbehandling :D Typ ansikts-sandpapper! ;D Så nu e ja len som en babyrumpa i pannan hahaha ;D (hon kunde ju ha fortsatt me hela ansiktet juh...!)

Håh, tänkte pilla tillbaka örhängena, dom vanliga e int så problem att få tibax, men de övre ja har, som e lite misslyckat trodde jag sku bli problem, men ääh, de va ju nästan enklast de :D De e skjutet (!!) halft genom brosket, vilket har lett till att det växt snett neråt/utåt. Så jag brukar inte röra det speciellt mkt, å nästan aldrig ha bort det... Å jag vet att örhängena kan nog va borta bra länge (nåja, en hel vecka har ja int bort dom), men ja blev bara stressad av att int ha dom i öronen ;D Dom första hålen ja gjorde hade ja fått i 6-års present. Så man har ju haft hål i öronen "några år..." ;) Men sen att sitta utan spegel å försöka hitta ett av dom där "tre hålen på raken" e ju lite knepigt höhö, de gäller att ha hålkänsla! hahaha Oj gud nej... ska ja va på dehär viset idag?! :D

Såja, nu fick ja dit pillat alla...! Nu kan ja känna mig lugn igen :) Det har nog tyvärr hänt sig att jag haft dom borta så länge, så de nästan växt fast, å de e ingen trevlig upplevelse :S

Piercingen la ja i igen, så fort sköterskan slet bort kanylen ur armen. Dessvärre var den ju i handleden, så de gick ju inte riktigt att böja på handleden... Dom envisades å försökte lägga på ovansidan av handen men de blev ju inte bra. Sen sa jag faktiskt åt dom, att de e nog ingen idé att försöka me ovansidan av händerna. Smart nog försökte inte samma person, utan tillkallade narkosläkaren istället som kom å la den. Skönast e insidan av armen, alltså mellan handleden å armbågen, där man int böjer armen, då e den minst i vägen, å där finns tillräckligt med hud oxå. As i said, i speak of experience. Mina ådror vet nog när de e dags för kanyler å springer å gömmer sig... !

Sitter å pratar med Murf, en annan gammal vän från Seafight. Inte så ofta ja träffar på honom heller, sen kväll för honom nu, han brukar gå å sova före kl 06 för mig, "have to get up for work" .. Å nu lyckades jag få älskade Brian to ts also. He doesnt come in too often anymore since he quit playin sf... sadly. I do misses his voice... (the guy i was talking with in another blog post... ) ... och nu blev det tydligen engelska helt automatiskt...!

Nåja, snart får man *viskar* får man ställa sig iväg till skolan! Yay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar