torsdag, januari 16

Fuck! Rent ut sagt..

"Hej,

Du var här för mammografi och ultraljud 10.1.2014. Några tumörer kunde man inte se. Man konstaterade dock att vänster mamill var aningen förstorad. Förändringen oklar. Röntgenläkaren bedömt att man eventuellt behöver ta en kirurgisk provbit. U.t har nu skickat en remiss till kirurgiska polikliniken för ställningstagande för detta. Du kommer att få kallelse därifrån och kan vid behov kontakta dem för att höra dig för angående när det eventuellt blir av".... 


YES! Precis vad jag ville.... NOT. 

Inte nog med att jag håller på stressar sönder mig med praktikplats, teoriprov, kompetensprov å körprov, så ska man dras ytterligare med det här! Nej jag vill ha semester nu innan ja går i bitar! 

Så fort kan det vända från glad, sprallig å vårkänslor...  Tänker minsann ringa direkt i mön å diskutera me dom om jag får reda på nåt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar