måndag, januari 27

Fnittriga fjortisar ¤#(&¤%¤)%"

.... alltså jag!

Jag har varit så fnissig idag, så ja nästan blivit trött på mig själv :D Har snårvlat me marie på effjan mer eller mindre hela dan, vilket har gjort att jag suttit å småskrattat för mig själv... När vi diskuterat kollektivavtal för yrkeschaffisar. Undras nog om int lärarn trodd jag hadd fått fel i huvu?!

Det var riktigt skönt i klassen å, hälften av gänget har varit borta, så det har typ varit dom bästa kvar... höhö om man nu får säga så ;D

Riktigt glad för våran indier oxå som klarade yk-provet idag.. Han har svårt att läsa finska/svenska, även om han pratar flytande finska. Samt norska... Han har nog haft riktigt kämpigt med proven, är så glad att han fixade det idag!

Angående mitt ögongodis så hade ja tänkt ge upp, men insåg att jag kanske inte borde heller höhö... Ojojoj, e väl nog kanske därför man varit lite fnissig idag... Som en riktig fjortis! ;D

Grabbarna börja säga att vi kan nog skjuta upp middagen så jag har möjlighet att dricka oxå! Ojoj, goa grabbar <3 Iofs mig spelar de ingen roll, tror ingen av dom svenskspråkiga tänkte dricka mer än nå ti maten, men jag funderade ju nog på att dra vidare.... kanske lura med mig marie eller nåt ;D  HINT HINT.

Jag sku f.ö måst sök fram min mp3 spelar å.. här har ja härässa om earphones, å insåg igår att jag int har en blåblek aning om var mp3 spelarn e...! Eller de finns ett ställe där den kan tänkas vara, e den int där, så vettefan var den e då... Jag har ju lixom int alla grejjer uppackade ännu, förrns ja hittat nån kämppä, bara de ja behöver e uppackat....

JAG ÄR SÅ FÖRBASKAT GLAD!

Har ni annars märkt hur mkt ja varit glad på senare tid?! Glad å rastlös... Härligt att börja bli sig själv igen, riktigt härligt! Å då är de inte ens vårkänslorna som spökar ännu, å ändå sitter man med ett leende på läpparna :D

Tjoho! Sprang å söka mp3arn å den var precis där jag trodde den sku va! Yay! :D Så nu har ja laddat den me lite peppmusik :) Såg även när ja laddade den att jag hade Sabaton på den, å dom hade ja ju heeeeelt glömt! Det mest ironiska är att jag haft nån liknande melodi (introt) på hjärnan (som lifetime of war/en livstid i krig) och inte kunnat klura ut exakt vilken låt det var. Trodde automatiskt att de var Survivor - Burning heart.





Ja... å i morron kl 10 så vet jag. Är det yay or nay?! Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar